Hosted VoIP 
uitgebreide functionaliteiten via een telefooncentrale in de cloud

Uw organisatie en behoeftes kunnen veranderen. Daarom biedt inphos+ flexibele VoIP oplossingen: IP-telefonie die meegroeit met uw business. VoIP maakt gebruik van het internet, dus nieuwe vestigingen en extra toestellen koppelen is zo gebeurd. Net als het op- en afschalen van (locatieonafhankelijke) capaciteit. Wilt u doorkiesnummers of een integratie met uw CRM- of ERP-systeem? Het is allemaal mogelijk. Tenslotte betaalt u per gebruiker (Pay-per-use), dus nooit te veel. 
VoIP functionaliteiten 
Enterprise functies nu eenvoudig bereikbaar voor Elke onderneming
cloud-telefonie

Automatische receptioniste 

+ Maak uw eigen voice responce menu; bijvoorbeeld 'toets 1 voor...'
+ Gesprekken doorschakelen naar andere toestellen, belgroepen en voicemail
+ Wachttijdfunctionaliteiten instellen

cloud-telefonie

Diverse doorschakelfuncties

+ Doorschakelen naar (meerdere) vaste en mobiele nummers (gelijktijdig)
+ Doorschakelen naar voicemail
+ Doorschakelen naar belgroepen
+ Automatisch doorschakelen bij storing en 'geen gehoor'
cloud-telefonie

onbeperkt schaalbaar

Geen beperkingen ten aanzien van het gelijktijdig aantal te voeren ingaande en uitgaande gesprekken

cloud-telefonie

nummerherkenning/weergave

+ U ziet wie u belt, gebeld heeft en welke oproepen u heeft gemist
+ Wanneer u belt, kunt u zelf bepalen óf en welk nummer u wil tonen

cloud-telefonie

centrale managementtool

Via het online portaal kunt u zelf de gewenste instellingen en functies aanpassen

cloud-telefonie

tijdschema's automatisch instellen

Het is mogelijk per toestel een tijdschema in te stellen; per maand, per dag of zelfs per uur

Telefonie oplossingen op maat
MKB of MID-MARKET, voor ieder segment een passende oplossing

Wij bieden onze VoIP oplossingen aan in modules waardoor u zelf het niveau van de samenwerking bepaalt. U kunt zelf het beheer in de hand houden, maar inphos+ kan dit ook voor u verzorgen. Met deze bouwstenen kunnen wij u daarom altijd passende oplossing bieden. Dus heeft u een relatief kleine organisatie of runt u een groot callcenter, iedere ondernemer kan bij ons terecht met zijn telefonievraagstukken.

één aanspreekpunt

Met hosted VoIP heeft u voor uw telefoniezaken één aanspreekpunt voor zowel verkoop, advies en service.
Dit geldt ook voor het beheer van uw telefonie oplossing. 

Kosten besparen

U hoeft niet meer in een eigen telefooncentrale te investeren, noch heeft u de kosten van het onderhoud ervan. Daarnaast belt u vaak voordeliger via VoIP.

altijd up to date

U bent verzekerd van de nieuwste functionaliteiten, doordat het platform regelmatig met nieuwe releases wordt geactualiseerd.

uw gegevens zijn veilig

Uw virtuele telefooncentrale wordt gehost in een beveiligd datacentrum, die op 24/7 basis beheerd, gemonitord en onderhouden wordt door professionals.

De beste partners

De best mogelijke kwaliteit staat voorop, dus werken wij samen met leveranciers zoals KPN, T-Mobile, Ziggo Zakelijk, Mitel, Cisco, Gigaset en Jabra.

managed services

Wij kunnen het beheer van uw telefoniecentrale uit handen nemen, maar faciliteren ook mobiele abonnementen, vast-mobiel integratie en onbeperkt bellen.
Neem direct contact op
Welke VoIP oplossing past het best bij uw behoeftes?

Laat u verrassen en bel of mail ons voor een vrijblijvend advies.