Microsoft past naamgeving Office 365 producten (deels) aan

Microsoft past naamgeving Office 365 producten (deels) aan

Sinds 21 april 2020 hanteert Microsoft nieuwe productnamen voor enkele zakelijke Office 365 producten. Het betreft alleen een wijziging in de productnaam en er zijn op dit moment geen prijs- of functiewijzigingen.

Office 365 Business Essentials -> Microsoft 365 Business Basic

Office 365 Business Premium -> Microsoft 365 Business Standard
Office 365 Business -> Microsoft 365 Apps for Business
Office 365 ProPlus -> Microsoft 365 Apps for Enterprise

Microsoft 365 Business -> Microsoft 365 Business Premium

Echter, (nog) niet alle Office 365 producten zijn in naam gewijzigd. Dit betreft de producten
Office 365 for Enterprise (E1, E3, E5), Firstline Workers (F1), Education (A1, A3, A5) en Government (G1, G3, G5)

Microsoft 365
De naam Microsoft 365 was oorspronkelijk gelieerd aan een abonnementsformule waarin Windows 10, Office 365 en Enterprise Mobility + Security (EMS) zijn gecombineerd (Nu dus Microsoft 365 Business Premium).
Die definitie gaat niet langer op, nu Microsoft de Microsoft 365-noemer uitbreidt naar meer Office 365-producten.

WAT VERANDERT ER VOOR U?

Behalve een nieuwe naam, verandert er verder helemaal niets. Niet in de diensten, de prijzen en inhoud van de pakketten. Het gaat alleen om een naamsverandering van een aantal Office 365-formules. Maakt u gebruik van één van deze pakketten dan hoeft u niets te doen. De naam verandert automatisch in de administratie en op de facturatie.

VOLDOET UW WERKPLEK NOG DOOR 'HET NIEUWE NORMAAL'?

De wereld verandert op dit moment in rap tempo. (Gedwongen) thuiswerken, toename van online vergaderingen, samenwerken op afstand, het ziet er naar uit dat de digitale transitie nog sneller een vlucht neemt door de ontwikkelingen die op dit moment plaatsvinden. Het is een roerige periode, maar nu actie ondernemen en nadenken over de toekomst is een noodzaak. Daarom adviseren wij u na te denken over hoe uw organisatie (en daarmee ook de werkplekken van uw medewerkers) er over een half jaar, of een jaar eruit zouden moeten zien, zodat uw business (weer) kan groeien.

WIJ DENKEN GRAAG VRIJBLIJVEND MET U MEE OVER DE BEST PASSENDE INRICHTING VAN UW KANTOOR- EN THUISWERKPLEKKEN. INFORMEER OF MAAK EEN AFSPRAAK MET EEN VAN ONZE COLLEGA'S.

Inphos+ All-in ICT: Slim en veilig samenwerken

Wij helpen organisaties met hun digitale transformatie door het creëren van een moderne, op cloud gebaseerde ICT-omgeving. Een werkplek die gericht is op de standaarden van nu, maar ook flexibel en aanpasbaar is ten aanzien van toekomstige ontwikkelingen. Hierin staat een optimale afstemming tussen slim samenwerken en de juiste beveiliging centraal. Wij bieden oplossingen waarmee medewerkers sneller, makkelijker en veiliger kunnen samenwerken. Wij nemen onze klanten daarin bij de hand en begeleiden hen in hun route naar het bedrijf van de toekomst, in een tempo dat past bij de klant.

Meer!
Vond u dit artikel interessant? Dan zijn deze publicaties wellicht ook iets voor u:

inphos+ All-in Werkplek
inphos+ cloud desktop voor het MKB
inphos+ werkplekbeheer
Microsoft Business 365 voor het MKB

Wellicht is dit ook interessant voor u:
Hoe ‘security aware’ is uw organisatie?
E-mail gehackt! Wat nu?
Leverancier in beeld: Cisco Meraki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *