Voip Telefonie: bereikbaarheid afgestemd op uw business
Een zakelijke telefonie oplossing is volgens ons meer dan bellen en gebeld worden. Goede bereikbaarheid draagt namelijk bij aan de klanttevredenheid. En dus aan uw business..


ZZP, MKB of MID-MARKET, voor iedereen een passende VoIP oplossing
voordelen voor uw organisatie
Via een vast toestel, uw mobiele telefoon of zelfs uw laptop, u kunt via alle devices uw oproepen beantwoorden.
Door te kiezen voor een oplossing in 'de cloud' hoeft u zelf geen telefooncentrale meer aan te schaffen of kunt u uw huidige centrale uitfaseren.
24/7 of van maandag tot en met vrijdag, via belroutering stellen we uw bereikbaarheid automatisch in.
Tal van slimme enterprise features worden door VoIP toegankelijk voor het MKB-segment. Denk aan opties zoals belgroepen, doorschakelopties, keuzemenu's en wachtmuziek.
Eenvoudig uw abonnement op- of afschalen is zo geregeld. En opzeggen? Met een opzegtermijn van één maand bent u zo geswitcht.
Gemakkelijk kosten besparen; Met VoIP belt u onderling altijd gratis tussen verschillende vestigingen.

enterprise functionaliteiten nu bereikbaar voor elk bedrijf
Maak bijvoorbeeld uw eigen voice responce menu; bijvoorbeeld 'toets 1 voor...' en u kunt wachttijd- functionaliteiten instellen.
Doorschakelen naar (meerdere) vaste en mobiele nummers (gelijktijdig), naar voicemail en belgroepen is mogelijk en u kunt automatisch laten doorschakelen bij storing en 'geen gehoor'.
Zo ziet u wie u belt, gebeld heeft en welke oproepen u heeft gemist. Wanneer u belt, kunt u zelf bepalen óf en welk telefoonnummer u wil tonen.
Het is mogelijk per toestel een tijdschema in te stellen; per maand, per dag of zelfs per uur.
Via het online portaal kunt u zelf de gewenste instellingen en functies aanpassen.
Geen beperkingen ten aanzien van het gelijktijdig aantal te voeren ingaande en uitgaande gesprekken.
Professionele bereikbaarheidsoplossingen voor het MKB via een telefooncentrale in de cloud
VoIP maakt gebruik van het internet, dus nieuwe vestigingen en extra toestellen koppelen is zo gebeurd. Net als het op- en afschalen van (locatieonafhankelijke) capaciteit. Wilt u doorkiesnummers of een integratie met uw CRM- of ERP-systeem? U bepaalt zelf het niveau van onze samenwerking. U kunt zelf het beheer in de hand houden, maar inphos+ kan dit ook voor u verzorgen. Het is allemaal mogelijk. Tenslotte betaalt u per gebruiker (Pay-per-use), dus nooit te veel.
welke voip oplossing past bij u?
Wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden!